Friday 9 March 2012

活動: 周末好去處 - 文物徑 及 文化導賞團


相片來源: 古物古蹟辦事處

今個星期古物古蹟辦事處沒有公開講座, 咁禮拜六有咩節目呢? 會唔會考慮行文物徑或者參加文化導賞團, 認識一下香港文化之餘, 又可以當去個旅行仔。

香港主要有幾個團體搞導賞, 有官方的, 亦有民間的; 有定時的, 有需要預約的; 有地區性的, 亦有主題性的; 花款繁多, 悉隨尊便。

以下係Heriporter搵到的文物徑、漫步遊、導賞團, 同大家分享吓! 若果大家有其他推介, 歡迎留言啊!


文物徑
古物古蹟辦事處: http://amo.gov.hk/b5/trails.php
屏山文物徑*
龍躍頭文物徑*
中西區文物徑 (中區*, 上環*, 西區及山頂)
大潭水務文物徑
灣仔歷史文物徑
聖士提反書院文物徑

*設有導賞服務, 可按此下載申請表格

中西區區議會
孫中山史蹟徑


漫步遊
香港旅遊發展局: http://www.discoverhongkong.com/tc/things-to-do/hongkong-walks.html
中西區 — 歲月流金之旅
導賞團
政府部門
文化組織/非牟利團體/社區
香港歷史導賞團: http://www.facebook.com/heritagehk
香港故事館 (灣仔民間生活館): http://houseofstories.sjs.org.hk/?q=node/9
文化葫蘆: http://huluhk.org/
馬寶寶社區農場: http://mapopo.wordpress.com/
活化項目

以上的團體, 並非所有都設有定時導賞, 有些團體會因應其所舉辦的活動/展覽而作出"期間限定"導賞團, 敬請留意!

No comments:

Post a Comment