Friday 23 March 2012

叱咤903: Urban Touch

星期日朝早起咗身, 但係又未夠鐘同屋企人飲茶? 不如開吓收音機, 聽吓有關香港的節目!


朋友介紹咗叱咤903的《Urban Touch》, 逢星期日9:00am-11:00am, 講香港生活的小故事: 有永利街偉志印務李伯伯的故事; 有九龍城老洋服裁縫成叔叔的故事...有哪些人哪些事曾與你擦身而過而你不自知? 聽這個節目可會讓你有似曾相識的感覺?


我未聽過呢個節目, 不過想聽都要第下個禮拜, 因為要退位俾香港大件事: "香港小圈子大選舉"。

叱咤903: http://www.881903.com/page/zh-tw/home903.aspx
Urban Touch Facebook: http://www.facebook.com/903urbantouch

No comments:

Post a Comment