Tuesday 20 March 2012

修秘道觀石刻 每個87萬 古蹟辦託港大研究

2012/3/20 明報

【明報專訊】香港唔少離島好似長洲、蒲台島、東龍洲等等,都有好多珍貴石刻同碑文,唔少更相傳喺14世紀甚至青銅時代已經存在,不過佢哋都喺山崖邊,加上保養差,遊客好少可以觀賞得到。古蹟辦呢排搵咗香港大學建築學院,特別就保養同遊人觀賞石刻嘅方法做研究,提出咗好多設計方便同新穎嘅「秘道」,等大家可深入石刻所在地,報告噚日交咗畀古蹟辦。

報告話,為咗石刻可以同周圍環境共融,唔會搵個鐵箱封實佢哋,而會整多啲適當指示同介紹,等遊客參觀時了解吓文物歷史。研究團隊都計過,要修理好一個石刻,包括將周邊地方起行人路、介紹牌,為石刻提供基本保養等,要成87萬元。即係粗略估計,要整好9個離島地方,造價可能要800萬元,唔知星期四開會商議嘅一班古諮會委員會唔會覺得貴呢?

中銀搞地質生態導賞團

另外,Emily噚日聽聞,中國銀行由今個月底開始,至8月4號,每隔一個星期六,就會推出地質生態導賞團,參加者只需畀60蚊,就可以由專業導賞員帶領行東龍島、大嶼山西北、蒲台島、南丫島、米埔等生態價值高嘅地方,導賞團今日起接受網上報名,有興趣市民可登入http://www.bochk.com參與。

No comments:

Post a Comment