Monday 27 February 2012

活動: 大會堂懷舊相賀金禧

1962年3月2日, 第23任港督Robert Black為新落成的香港大會當揭幕時,稱讚它是一座具有「鮮明時代特徴的建築」。大會堂是香港殖民時代的第一所大型公共建築,是Bauhaus風格的代表。你與大會堂的美好回憶,是否能在50周年的相片展中找回?


節錄自2012/2/22 - 明報
圖片展就會由下個月3號開始喺大會堂舉行,市民可以免費入場,一直展出到4月9日。




大會堂懷舊相賀金禧


2012/2/22 - 明報


【明報專訊】唔經唔覺,香港大會堂已經屹立中環半個世紀,下個月3號會慶祝50歲生辰。為咗畀市民有機會回顧大會堂嘅歷史,康文署早前舉辦「香港大會堂50周年相片徵集」活動,收到200幾張珍貴相片,當中有婚紗照、家庭照,亦都有各類文化表演嘅留影。想欣賞呢啲圖片,可以到大會堂50周年網頁(www.cityhall.gov.hk/50/b5/index.php)或者facebook專頁www.facebook.com/hkcityhall50,圖片展就會由下個月3號開始喺大會堂舉行,市民可以免費入場,一直展出到4月9日。

No comments:

Post a Comment